Klantverdieping

Wie is de klant nu echt? Wat vraagt deze en op welke wijze kan ik daar echt op inspelen? De training klantverdieping helpt hierbij. Wanneer je de klant echt een keer bekijkt en verdiept in wat deze ‘denkt en voelt’, ‘ziet’, ‘hoort’, ‘zegt en doet’, ‘pijnpunten’ en ‘winstpunten’, dan krijg je een goed beeld. Een beeld waarop je de diensten verder af kunt stemmen. Vaak bedenken we namelijk oplossingen voor zaken die wij denken dat er spelen, in plaats voor zaken die er echt spelen.

Training Klantverdieping

Onderdelen van de training zijn:

  • het uitwerken van een map gericht op het denken, voelen, zien, horen, de pijnen en de winst van Empathy Mapklanten op basis van een ‘protagonist’ met de Empathy Map methode;
  • verkenning van de wijze van communicatie, bevraging en lering vanuit de klant;
  • vertaling van de klant wensen en kansen naar detail nivo in aanbod;
  • interactie en intervisie tussen deelnemers waardoor vernieuwende ideeën ontstaan;

Met andere woorden een andere blik om te verdiepen in de klant. Daarbij je nog verder te ontwikkelingen als service gerichte organisatie.

Na de training

De training klantverdieping zorgt ervoor dat de deelnemer:

  • zich leert te verplaatsen en denken vanuit de klant;
  • de methode van de Empathy Map eigen maakt;
  • de diensten en producten gekoppeld worden aan klant behoeften;

Er ontbreekt niets aan de eigen verdieping.

Praktisch

Er zijn twee soorten training:

  • Workshop van 2,5 uur waarin de Empathy Map van een klantprofiel gemaakt wordt – € 850,-
  • Intensieve workshop (tot 16 deelnemers) van een dag – € 1.450,-

Bovenstaande bedragen zijn exclusief btw, locatie-, catering- en reiskosten.

 

13 reacties op “Klantverdieping”

  1. It’s really a nice and helpful piece of info.

    I’m satisfied that you shared this useful information with us.

    Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

  2. Hmm is anyone else having problems with the pictures on this blog loading?

    I’m trying to determine if its a problem on my end or if
    it’s the blog. Any responses would be greatly appreciated.

  3. I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish.

    nonetheless, you command get got an nervousness over that
    you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly
    again as exactly the same nearly very often inside case you shield this increase.

  4. Hi, i believe that i noticed you visited my site thus i got here to
    return the want?.I am trying to to find issues
    to improve my site!I assume its good enough to use some of your concepts!!

  5. Thank you a bunch for sharing this with all people you really understand what you
    are speaking about! Bookmarked. Please additionally discuss with my website =).
    We could have a link alternate contract between us

  6. Hi there, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam feedback?
    If so how do you stop it, any plugin or anything you can recommend?
    I get so much lately it’s driving me mad so
    any assistance is very much appreciated.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.