Ga naar de inhoud

Training

Training is persoonlijk. Leren en ontwikkeling is persoonlijk. Graag hanteren we dan ook het credo één training is geen training. In een lerende organisatie zijn een aantal onderdelen noodzakelijk deze zijn onderdeel van de leeromgeving.

Leercultuur

Een goede leercultuur geeft de ruimte en het kader leeromgevingom binnen te leren. Het is duidelijk waar, wanneer en op welke wijze er aan ontwikkeling gewerkt kan en mag worden.

Leerhouding

De leerhouding is hetgeen een leerling, dan wel een deelnemer aan een training zelf aanneemt. Hoever sta je open? Blijven de kandidaten in de comfort zone of stappen ze in de stretch zone om te leren.

Leermeester

Effectief leren doe je door herhaling. De reden dat we in geloven dat je op de werkvloer, tijdens de uitvoering en in de organisaties leermeesters nodig hebt. Het hoeven niet altijd trainers te zijn. Een goede instructeur of change agent is al voldoende. Een train de trainer programma om intern trainers te hebben is voor grotere organisaties van toegevoegde waarde.

Kortom zet de lerende omgeving op de agenda. Interesse in een gesprek hierover? Neem gerust contact op.

Training

De volgende trainingen heeft Manageable beschikbaar.

  • Beurstraining – voorbereiding van je crew op deelname aan een beurs, evenement of relatieontvangst.
    Meer over de beurstraining.
  • Nooit meer verkopen – een training om van verkopen naar ‘fans’ maken te gaan. The art of making friends dient als basis voor het geheel. De verkooptraining voor gevorderde dus.
    Meer over de training nooit meer verkopen.
  • Effectief onderhandelen – hoe zorg je voor een win-win-win in de onderhandeling. Alleen dan ben je achteraf blij met het resultaat. Zeker als het om een langdurige relatie dient te gaan.
    Meer over de training effectief onderhandelen.
  • Klant verdieping – met het middel de empathy map wordt een verdieping in de klant gemaakt. Denken vanuit de behoefte, wensen, idee vorming, pijn en winst van de klant komt daarin naar voren.
    Meer over de training klantverdieping.
  • Your Worst Nightmare Competitor – denken vanuit je grootste nieuwe concurrent (competitor) die jou doet vervagen. Uiteindelijk met als doel om zelf te leren van hetgeen je zou doen als je volledig vanaf nieuw zou kunnen beginnen.
    Meer over de training Your Worst Nightmare Competitor.

Natuurlijk komen we graag langs of in contact om meer te vertellen over de mogelijkheden.

Training op maat

Naast de bovenstaande trainingen is er de mogelijkheid tot training op maat.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *