Wie is de klant nu echt? Wat vraagt deze en op welke wijze kan ik daar echt op inspelen? De training klantverdieping helpt hierbij. Wanneer je de klant echt een keer bekijkt en verdiept in wat deze ‘denkt en voelt’, ‘ziet’, ‘hoort’, ‘zegt en doet’, ‘pijnpunten’ en ‘winstpunten’, dan krijg je een goed beeld. Een beeld waarop je de diensten verder af kunt stemmen. Vaak bedenken we namelijk oplossingen voor zaken die wij denken dat er spelen, in plaats voor zaken die er echt spelen.
Training Klantverdieping
Onderdelen van de training zijn:
- het uitwerken van een map gericht op het denken, voelen, zien, horen, de pijnen en de winst van
klanten op basis van een ‘protagonist’ met de Empathy Map methode;
- verkenning van de wijze van communicatie, bevraging en lering vanuit de klant;
- vertaling van de klant wensen en kansen naar detail nivo in aanbod;
- interactie en intervisie tussen deelnemers waardoor vernieuwende ideeën ontstaan;
Met andere woorden een andere blik om te verdiepen in de klant. Daarbij je nog verder te ontwikkelingen als service gerichte organisatie.
Na de training
De training klantverdieping zorgt ervoor dat de deelnemer:
- zich leert te verplaatsen en denken vanuit de klant;
- de methode van de Empathy Map eigen maakt;
- de diensten en producten gekoppeld worden aan klant behoeften;
Er ontbreekt niets aan de eigen verdieping.
Praktisch
Er zijn twee soorten training:
- Workshop van 2,5 uur waarin de Empathy Map van een klantprofiel gemaakt wordt – € 850,-
- Intensieve workshop (tot 16 deelnemers) van een dag – € 1.450,-
Bovenstaande bedragen zijn exclusief btw, locatie-, catering- en reiskosten.
Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there! Thanks
magnificent post, very informative. I wonder why the other specialists of this sector do not notice this. You must continue your writing. I am confident, you have a huge readers’ base already!
Hello, you used to write excellent, but the last several posts have been kinda boringK I miss your great writings. Past few posts are just a little out of track! come on!
Great write-up, I am normal visitor of one’s web site, maintain up the nice operate, and It is going to be a regular visitor for a lengthy time.
What’s up, I wish for to subscribe for this weblog to get latest updates,
thus where can i do it please help.
There are some attention-grabbing time limits in this article but I don’t know if I see all of them heart to heart. There may be some validity however I will take hold opinion until I look into it further. Good article , thanks and we want more! Added to FeedBurner as nicely
Quality content is the key to interest the users to go to see the website,
that’s what this website is providing.
Good replies in return of this difficulty with solid arguments and describing the whole thing
on the topic of that.